Günün Sözü

"Sen ey tanrılar alevi ey eliziyum kızı Biz mabedine gideriz mest olmuş halde senin Adetin ayırdığı şeyler hep sihrinde gizlenir Daima kardeş olur insanlar gölgende senin Medeniyet insanlığa güneş gibi nur saçar Bilgimizin ışıkları karanlıkta yol açar Bu yol bizi mutluluğun kucağına götürür Neş’e ile bağlı dostluk insanlığı yürütür Kardeş olun ey insanlar bunu ister tanrımız Bu dünyada her şey geçer en son sana dost kalır İnsanlığa doğruluğa göğsünü aç korkmadan Hür doğmuştur insanoğlu hür yaşamak hakkıdır"

1 Şubat 2016 Pazartesi

Hangi düşünce hangi hastalığı yaratıyor? (C)

Bu listeye bakarak geçirdiğiniz ya da geçirmekte olduğunuz hastalıklarla, listedeki olası nedenler arasında bir bağlantı olup olmadığını görün.



Bu listeye bakarak geçirdiğiniz ya da geçirmekte olduğunuz hastalıklarla, listedeki olası nedenler arasında bir bağlantı olup olmadığını görün.
Fiziksel bir sorununuz olduğunda listeyi kullanmanın iyi bir yolu:
1-Sorunun zihinsel nedenine bakın ve bunun sizin için doğru olup olmadığını düşünün. Değilse, sessizce oturun ve kendinize sorun: “Bende bunu yaratan hangi düşünceler olabilir?”
2-Şu sözleri tekrar edin: “Bilincimde bu koşulları yaratan düşünce kalıbını bırakmaya hazırım.”
3-Yeni düşünce modelinizi birçok kez tekrar edin.
4-İyileşmenin zaten başlamış olduğunu varsayıp, kabul edin. Durumunuz üzerinde her düşündüğünüzde, bu dört basamağı tekrar edin.

Candida  –pamukçuk : 
Olası Neden :
(Kendini çok dağılmış hissetme. Bir hayli düş kırıklığı ve öfke. İlişkilerde çok şey talep etme ve karşısındakine güvenmeme. Büyük acılar.)
Yeni Düşünce Modeli : 
Olabileceğimin en iyisi olmak için kendime söz veriyorum ve hayatta en iyisine layığım. Kendimi ve diğerlerini seviyor, takdir ediyorum.

Cilt rahatsızlıkları – Kurdeşen, Sedef hastalığı,İsilik:
Olası Neden :
(Kaygı, korku. Eski, derine gömülmüş bir tehlike. Dokunulma yoksunluğu. Bireyselliğimizin tehdit edildiğini hissetmemiz. Başkalarının üzerimizde güce sahip olduklarını hissetmemiz. Eski, gömülmüş karışıklık.) 
Yeni Düşünce Modeli : 
Barış ve sevgi düşünceleriyle kendimi koruyorum. Geçmişi unuttum ve affettim, özgürüm.

Ciltteki beyaz başlı küçük yağ birikintileri – sivilceler : 
Olası Neden :
(Çirkinliği gizleme.)
Yeni Düşünce Modeli : 
Kendimi güzel ve sevilmeye değer olarak kabul ediyorum.

Ciltteki siyah başlı küçük yağ birikintileri : 
Olası Neden :
(Küçük öfke patlamaları )
Yeni Düşünce Modeli : 
Düşüncelerimi yatıştırıyorum.sakinim, sükunet içindeyim.

Cinsel hastalıklar: 
Olası Neden :
(Cinsel organların günah ve pislik yuvası olduğu inancı. Suçluluk. Cinsellikte insanları kullanmak, sömürmek, tecavüz etmek.) 
Yeni Düşünce Modeli : 
Cinselliğimi sevgiyle ifade ediyorum. Bana iyi duygular hissettiren cinselliği yaşamayı seçiyorum. Kendi bedenimden zevk almam iyi ve güvenli (tehlikesiz) bir şey. Bir kadın olduğum için seviniyorum.

Cushing Has.- Böbreküstü bezi rahatsızlıkları : 
Olası Neden : 
(Zihinsel dengesizlik.ezici, baskı yapıcı fikirleri fazlasıyla üretme. Kendini yenik düşmüş, güçsüz hissetme.) 
Yeni Düşünce Modeli : 
Sevgiyle bedenimi ve zihnimi dengeliyorum. Şimdi bana iyi duygular veren düşünceleri seçiyorum.

Cüzam: 
Olası Neden : 
(Hayatla baş edememe. Temiz ve iyi olmadığına dair uzun süreli inanç.)
Yeni Düşünce Modeli : 
Sınırlılığımı aşıyorum. Sevgi tüm hayatımı iyileştiriyor.

 ANOREKSİ (Yemek yemeyi tamamen durdurma)  Olası Neden: Hayatı reddetmek. Aşırı korku, kendinden nefret ve reddedilme Yeni Düşünce Modeli: Olduğum gibiyim. Olduğum gibi olmaktan mutluyum. Yaşamayı seçiyorum. Hazzı ve kendimi kabul etmeyi seçiyorum.

HASTALIĞINIZIN NEDENİNİ ÖĞRENMEK İÇİN AŞAĞIDAKİ HARFLERE TIKLAYIN…

A  B  C  Ç  D  E  F  G  H  I-İ  J-K  L  M  N  O-Ö  P  R  S-Ş  T  U-Ü  V-Y  Z

LOUISE HAY’in DÜŞÜNCE GÜCÜYLE TEDAVİ adlı kitabından alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder