Günün Sözü

"Sen ey tanrılar alevi ey eliziyum kızı Biz mabedine gideriz mest olmuş halde senin Adetin ayırdığı şeyler hep sihrinde gizlenir Daima kardeş olur insanlar gölgende senin Medeniyet insanlığa güneş gibi nur saçar Bilgimizin ışıkları karanlıkta yol açar Bu yol bizi mutluluğun kucağına götürür Neş’e ile bağlı dostluk insanlığı yürütür Kardeş olun ey insanlar bunu ister tanrımız Bu dünyada her şey geçer en son sana dost kalır İnsanlığa doğruluğa göğsünü aç korkmadan Hür doğmuştur insanoğlu hür yaşamak hakkıdır"

8 Temmuz 2014 Salı

Sevgi Basamağı

 Aylardır yaşadıklarına anlam veremeyen genç kadın, sormaya ve dua etmeye başladı.
Bu durumdan nasıl kurtulacağım? Allah'ım lütfen yardım et ! Koruman, rehberliğin ve yardımların için teşekkür ederim. Yürekten teşekkür ederim.
Ve evren ona göz kırptı.. Karşısına işte bu yazı çıktı..

Karşımıza çıkan her ‘zorluk’, aslında bizi ışığa biraz daha yaklaştıran bir sevgi basamağıdır. Her bir ‘zorluk’ içinde bir yaşam dersini ve o dersi öğrenmemizle gelecek eşsiz bir hediyeyi barındırır. 

“Sevgili meleklerim, lütfen bana bu durumdaki yaşam dersimi görmem için yardım edin. O dersi kolaylıkla aşabilmem için bana rehberlik edin. Yol boyunca bana çok net işaretler yollayın ki, her adımda yanıbaşımda olduğunuzu bileyim. 
Teşekkür ederim."
"Sevgili Başmelek Mikail içinde bulunduğum bu durumu saran tüm korku bağlarını, şüpheye, güvensizliğe ilişkin tüm bağları ve öfke zincirlerini ışıktan kılıcınla kestiğin ve onları sevgiye dönüştürdüğün için teşekkür ederim"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder